Θέμα 1 – Α΄Λυκείου 2014-2015

Τίτλος Προγραμματίζοντας ψηφιακές αφηγήσεις:
?To Scratch or not to Scratch??
Κατηγορία Τεχνολογία και Ανάπτυξη

Τέχνη και Πολιτισμός

Χρονική περίοδος υλοποίησης Σχολικό Έτος 2014-2015

Ομάδες Εργασίας Ομάδα Εργασίας 1

Ομάδα Εργασίας 2

Ομάδα Εργασίας 3

Ομάδα Εργασίας 4

Υπεύθυνος Καθηγητής Δρ. Γλέζου Κατερίνα
ΠΕ04/ΠΕ19
Σχέδιο υποβολής Ερευνητικής Εργασίας Σχέδιο
Περίληψη Ερευνητικής Εργασίας  Οι μαθητές/ήτριες ενεπλάκησαν σε διαδικασίες ανακαλυπτικής και διερευνητικής μάθησης μέσω δραστηριοτήτων αξιοποίησης υπολογιστικών περιβαλλόντων (όπως Scratch 2.0, MicroWorlds Pro) για την ανάπτυξη ψηφιακών αφηγήσεων ως πολυμεσικών εφαρμογών σε ένα ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον μάθησης. Στο διαδικτυακό εκπαιδευτικό κοινωνικό δίκτυο «Η Logo στην εκπαίδευση: Μια κοινότητα πρακτικής και μάθησης» δημιουργήθηκε η ομώνυμη ομάδα, η οποία συνέβαλε στην επίτευξη στόχων όπως η οικοδόμηση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων σχεδίασης, ανάπτυξης, διερεύνησης και διαχείρισης ψηφιακών αφηγήσεων.
Παρουσίαση εργασίας Προγραμματίζοντας ψηφιακές αφηγήσεις_ΙΒΑΝΣ

Scratch or not to scratch_KLN

KLMT

project presentation_UOL

imaginarium

habuuu

Περιμένοντας

Δράσεις ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ