Τίτλος | Προγραμματίζοντας ψηφιακές αφηγήσεις: ?To Scratch or not to Scratch?? |
4η Ομάδα Εργασίας | UOL |
Χρονική περίοδος υλοποίησης | Σχολικό Έτος 2014-2015 |
Μέλη της Ομάδας | Ασημόπουλος Δημήτρης Δασκαλάκης Παναγιώτης Καρλής Νικόλας Στρατής Γιώργος Σταματόπουλος Άγης |
Περίληψη Ερευνητικής Εργασίας | Οι μαθητές/ήτριες ενεπλάκησαν σε διαδικασίες ανακαλυπτικής και διερευνητικής μάθησης μέσω δραστηριοτήτων αξιοποίησης υπολογιστικών περιβαλλόντων (όπως Scratch 2.0, Pivot, Movie maker, PowerPoint) για την ανάπτυξη ψηφιακών αφηγήσεων ως πολυμεσικών εφαρμογών σε ένα ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον μάθησης.
|
Παρουσίαση εργασίας | project presentation_UOL |