Ομάδα εργασίας 2 – Θέμα 1 – A΄Λυκείου 2014-2015

Τίτλος Προγραμματίζοντας ψηφιακές αφηγήσεις:
?To Scratch or not to Scratch??
2η Ομάδα Εργασίας ΚΛΝ
Χρονική περίοδος υλοποίησης Σχολικό Έτος 2014-2015
Μέλη της Ομάδας Κουρή Βασιλική

Λαγάτουρα Άννυ

Νικολαΐδης Παύλος

Περίληψη Ερευνητικής Εργασίας  Οι μαθητές/ήτριες ενεπλάκησαν σε διαδικασίες ανακαλυπτικής και διερευνητικής μάθησης μέσω δραστηριοτήτων αξιοποίησης υπολογιστικών περιβαλλόντων (όπως Scratch 2.0, MicroWorlds Pro) για την ανάπτυξη ψηφιακών αφηγήσεων ως πολυμεσικών εφαρμογών σε ένα ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον μάθησης.
Παρουσίαση εργασίας Scratch or not to scratch_KLN