Ομάδα εργασίας 3 – Θέμα 1 – A΄Λυκείου 2014-2015

Τίτλος Προγραμματίζοντας ψηφιακές αφηγήσεις:
?To Scratch or not to Scratch??
3η Ομάδα Εργασίας ΚΛΜΤ
Χρονική περίοδος υλοποίησης Σχολικό Έτος 2014-2015
Μέλη της Ομάδας Άρης Καμινάρης

Βασίλης Αναγνωστέλος

Χάρης Κανελλάκης

Περίληψη Ερευνητικής Εργασίας  Οι μαθητές/ήτριες ενεπλάκησαν σε διαδικασίες ανακαλυπτικής και διερευνητικής μάθησης μέσω δραστηριοτήτων αξιοποίησης υπολογιστικών περιβαλλόντων (όπως Scratch 2.0, MicroWorlds Pro) για την ανάπτυξη ψηφιακών αφηγήσεων ως πολυμεσικών εφαρμογών σε ένα ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον μάθησης.
Παρουσίαση εργασίας KLMT