Τίτλος | Προγραμματίζοντας ψηφιακές αφηγήσεις: ?To Scratch or not to Scratch?? |
3η Ομάδα Εργασίας | ΚΛΜΤ |
Χρονική περίοδος υλοποίησης | Σχολικό Έτος 2014-2015 |
Μέλη της Ομάδας | Άρης Καμινάρης
Βασίλης Αναγνωστέλος Χάρης Κανελλάκης |
Περίληψη Ερευνητικής Εργασίας | Οι μαθητές/ήτριες ενεπλάκησαν σε διαδικασίες ανακαλυπτικής και διερευνητικής μάθησης μέσω δραστηριοτήτων αξιοποίησης υπολογιστικών περιβαλλόντων (όπως Scratch 2.0, MicroWorlds Pro) για την ανάπτυξη ψηφιακών αφηγήσεων ως πολυμεσικών εφαρμογών σε ένα ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον μάθησης. |
Παρουσίαση εργασίας | KLMT |