Ομάδα εργασίας 4 – Θέμα 1 – A΄Λυκείου 2014-2015

Τίτλος Προγραμματίζοντας ψηφιακές αφηγήσεις:
?To Scratch or not to Scratch??
4η Ομάδα Εργασίας UOL
Χρονική περίοδος υλοποίησης Σχολικό Έτος 2014-2015
Μέλη της Ομάδας Ασημόπουλος Δημήτρης
Δασκαλάκης Παναγιώτης
Καρλής Νικόλας
Στρατής Γιώργος
Σταματόπουλος Άγης
Περίληψη Ερευνητικής Εργασίας  Οι μαθητές/ήτριες ενεπλάκησαν σε διαδικασίες ανακαλυπτικής και διερευνητικής μάθησης μέσω δραστηριοτήτων αξιοποίησης υπολογιστικών περιβαλλόντων (όπως Scratch 2.0, Pivot, Movie maker, PowerPoint) για την ανάπτυξη ψηφιακών αφηγήσεων ως πολυμεσικών εφαρμογών σε ένα ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον μάθησης.

  • Φωτογραφική αφήγηση « Χαμπού ο Ζητιάνος»
  • Video «Περιμένοντας»
  • Scratch «Κυνήγι Πεταλούδας»
  • Scratch « wanna see a movie»
  • Pivot « Circus»
  • PowerPoint Animation « Imaginarium»
Παρουσίαση εργασίας project presentation_UOL

imaginarium

habuuu

Περιμένοντας