Τίτλος | ? δύναμη της διαφήμισης: πώς επιδρά στην καταναλωτική συμπεριφορά» |
Κατηγορία | Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες |
Χρονική περίοδος υλοποίησης | Σχολικό Έτος 2014-2015 |
Ομάδες Εργασίας |
ΟΜΑΔΑ 1
Παναγιωτακόπουλος Παναγιώτης Ρέντζος Νικόλας Ρισβά Μερόπη Παπαδαντωνάκης Εμμανουήλ ΟΜΑΔΑ 2 Ασημόπουλος Βασίλης Λεβής Νισήμ ? Σιμόν Τσιμπούλης Γεώργιος Νανούρης Γεώργιος ΟΜΑΔΑ 3 Θεοδωρακάκης Κυριάκος Σκληρού – Βαρβάκη Νική Μουστάκας Παναγιώτης Χατζημιχαήλ Μαρία ? Διονυσία ΟΜΑΔΑ 4 Αντωνιάδου Ζωή Γιαννακοπούλου ΝΙκολέττα Δημοπούλου Ελευθερία Ζήση Ηλιάνα ΟΜΑΔΑ 5 Ντούντας Φίλιππος ? Απόστολος Μπαμπίλης Βενιαμίν Πολυζωγόπουλος Κωνσταντίνος Στρατηγός Κωνσταντίνος |
Υπεύθυνος Καθηγητής |
Σούσου Άρτεμις
ΠΕ 15 |
Σχέδιο υποβολής Ερευνητικής Εργασίας | Σχέδιο |
Περίληψη Ερευνητικής Εργασίας | Μέσω της ερευνητικής εργασίας αναπτύχθηκε η κατανόηση του ρόλου της διαφήμισης και η ανάπτυξη «κριτικής ματιάς» απέναντί της. |
Παρουσίαση εργασίας | Ομάδα 2_4A_14-15 |
Δράσεις | Η ομάδα της ερευνητικής εργασίας επισκέφτηκε τη διαφημιστική εταιρεία DDB Athens. |